Late night snack/ breakfast - Reisverslag uit Sham Wan Tsuen, Hong Kong van Lotte Wijst - WaarBenJij.nu Late night snack/ breakfast - Reisverslag uit Sham Wan Tsuen, Hong Kong van Lotte Wijst - WaarBenJij.nu

Late night snack/ breakfast

Blijf op de hoogte en volg Lotte

23 September 2014 | Hong Kong, Sham Wan Tsuen

Daar zitten we dan, in HongKong, aan een English breakfast. HongKong is wat we tot nu toe gezien hebben, heel anders dan verwacht, maar we hebben ook nog maar een klein stukje gehad nu. Ik had het belachelijk druk verwacht maar dat valt echt reuze mee! Het is veel klimmen en dan zijn het niet de meest flauwe hellingen. Daarnaast is het hier heet en hebben we in feite de nacht doorgehaald dus we waren blij toen we een English pub zagen en even konden zitten (ookal hebben we een lange vlucht gehad haha). Verder is het wel heel mooi hier met al die smalle onoverzichtelijke straatjes. Oh en niet te vergeten, in het business centre de knappe westerse (no offense) zakenmannen in pak, dus daar gaan we zo nog even zitten.
Ik zal proberen regelmatig wat belevenissen hier met jullie te delen, als jullie mij ook op de hoogte houden van wat daar allemaal gebeurt, deal?

• 23 September 2014 - 11:00

Marita:

Nou, niets !!! Ik moet gewoon gaan werken !!

• 23 September 2014 - 13:16

Jeroen:

ik denk dat wat Marita aangeeft voor iedereen hier telt, dus al het spannende zal toch van jou af moeten komen Lotje

• 23 September 2014 - 13:48

Ans:

Ha lotte en Janine natuurlijk

Ook vanuit De Mortel gaan we je volgen. Er is nog niks gebeurt, kan dus nog geen nieuwtjes met je delen.
    Kan ook zijn dat het af en toe vanuit Deurne is, maar dat zie je wel aan het tijdstip.
    A.u.b. alleen KIJKEN naar de mannen in pak....

Fijne reis en een fijne vakantie, hadden we je nog niet gewenst, dacht ik.

groetjes Ans en fam.

• 23 September 2014 - 20:11

Betsy Van Der Kruijs:

Hoi Lotte en Janine,
    Mooi dat we je kunnen volgen bij jullie reis.
    Geniet ervan, en doe ze daar in Australie de groeten van ons.
    En ik denk dat je daar al eerder op de hoogte bent van nieuwtjes, voordat wij het weten, want wij hebben namelijk geen app.
    Groetjes van de Kruijsjes

• 23 September 2014 - 20:14

Moeders:

Niet iedereen werkt! Wij gaan er maar een paar dagen tussenuit.
    En verder sluit ik me bij Ans aan!!
    Luv you...

• 23 September 2014 - 20:53

Familie Van Der Wijst Uit Gemert:

lotte en janine,

inderdaad niet iedereen werkt , we hebben nl nog een weekje vrij , maar geniet in ieder geval van de tijd die jullie hebben en we lezen wel wat er zoal gebeurt

Gr Jan Ine Tom en Inge

• 24 September 2014 - 15:41

Fam. Van Der Wijst Uit Venhorst:

hoi Lotte (en Janine)
    Ook wij gaan jullie volgen, leuk, zijn benieuwd naar alle verhalen.
    Veel plezier, geniet ervan !
    groetjes, Bert, Jolanda, Nina en Pleun

• 25 September 2014 - 20:00

Maria Fonken:

hoi lotte en janine

Ook Handel gaat jullie volgen. Bij deze een hele fijne vakantie en geniet ervan.
    Ik ben benieuwd hoe julli Australie gaan ontdekken en wat jullie van het land vinden.
    Het weer zal daar goed zijn?
    Hier in Handel is geen nieuws.
    Jammer he.Tot de volgende keer
    Gr. van de Fam. Fonken

• 25 September 2014 - 22:51

Moeders:

hoi Miep,
    net afscheid genomen van de volgende in de familie, en je boodschap doorgegeven.
    Ook Rick zien we volgend jaar pas terug.
    Verder geen nieuws.
    Groetjes,
    pap en mam

• 29 September 2014 - 04:21

Ans:

Hoi Lotte en Janine,

begrepen van oma, dat jullie in Australië zijn. Hoe is het daar? Al foto's genomen? Plaats ze maar vlug op de site.
    Heel goed nieuws, Feyenoord heeft met 4 - 0 van Go Ahead Eagles gewonnen.
    Wat betreft het weer, dat was afgelopen weekend heel goed, zal wel bijna het laatste restje zijn.
    Dan is er in Haaksbergen nog een ernstig ongeluk gebeurt met een monstertruck, deze is het publiek ingereden, een heel aantal gewonden en 3 doden.
    Elke is naar Berlijn geweest, afgelopen vrijdag thuisgekomen , ze heeft het fantastisch gehad.

Dat waren wat betreft mij, de nieuwtjes...

geniet, groetjes Ans en familie

• 01 Oktober 2014 - 14:12

Mam:

Hey meissie,
    waar blijf je met je verslag?? en je foto's??
    Geen deal zo, hè.
    Luvyou,